jueves, 24 de diciembre de 2009

Llenguatges

Definició de Llenguatge.
El llenguatge és la facultat humana de poder comunicar els propis pensaments o sentiments a un receptor o interlocutor mitjançant un sistema o codi determinat de signes interpretable per a ell. Per això, el llenguatge té un aspecte individual i un aspecte social. Atenent al sistema de signes a disposició de la capacitat comunicativa de l'home. Hi pot haver moltes menes de llenguatges: auditiu, visual, olfactiu, tàctil, etc. Es dóna llenguatge sempre que dos individus, havent atribuït convencionalment un cert sentit a un acte determinat, l'executen amb finalitat de comunicar-se entre ells.

Llenguatge Poètic: De vegades el llenguatge formal no serveix per transmetre determinats sentiments o estats d'ànim. Aleshores emprem les paraules amb major llibertat per jugar amb elles, amb els seus sons i significats, fent asociacions subjectives. Neix així la poesia, que vendría a ser un tipus diferent de joc de paraules.

Llenguatge quotidià: És el llenguatge que ens envolta en qualsevol indret. Aquest llenguatge és ple de matísos i de polèmiques i suggeriments entre unes produccions de sons desitjats o d'altres sons que hi ha poca gent que vol que es generin. Tot i així, aquests sons existeixen en el territori gràcies a l'acció de l'ésser humà. Podem cercar gent que intervinguin en el territori o en l'espai quotidià que ens envolta buscant una estètica sonora o un missatges quotidians dins de l'àmbit sonor.

Llenguatge publicitari:
El Llenguatge publicitari s'empra per a persuadir a les masses per a comprar diversos productes comercials.
La publicitat es compon de diverses persones i objectes:
- Receptor: és el qual rep el missatge per algun mig.
-Emissor: és qual tracta de donar a conèixer el missatge. L'emissor pot ser la marca productora del producte, el mig,et.
- Missatge: és el qual es vol donar a conèixer.
-Mig: és per on es dóna a conèixer el missatge. Pot ser la televisió, la ràdio, tanques publicitàries.

LLENGUATGES

No hay comentarios:

Publicar un comentario